Powered By Blogger

Tengok!!

20 Mei 2010

Aku Comeback!!!



Assalamu'alaikum.....


Aku tau... ade antara korg trtanya2... sape aku nie... kan...kan...kan?? Alleeehhh...ngaku jer laaahhh!! Sbnor nyerrr.. aku dh lama tingglkan dunia ciber nie (tp x de makne aku x hadap komp.) Dlu asek main game...intai blog org...main Skype...Yahoo Messanger.... n tah ape2 yg aku wat.


Sbenor nyer... ari nie aku blom ade mood nk tulis ape2. Udh kian lame aku asek skodeng blog org, akhirnya aku wat kputusan wat blog sndri...coz rmi member aku tanye, ko x de blog ker? Wat lerrrr... dlu ko rajin on air... (ataih air?). Aku mls lerrr.. Watnyer aku x de mood nk apdet, semak samon ler blog aku tu...org mrh plok! Alaaah ko wat jerrr, dh tu kabo kitorg...nti kitorg bley komen ko...


Nk wat ke dak...nk wat ker dak... aaaaah!! Wat lerr!! Cma..mngkin aku agk slow sket.... almaklum...bz... Dh tu, aku x brape reti gak pasl blog nie...smua idea aku dpt dr member2 blogger yg aku skodeng...n reka sendri d sni....thanx smua geng blogger yg aku skodeng n aku mohon ribuan ampun!!
Ari nie kira ari pengenalan aku lah! Smentlh aku x bz ari nie, so aku laratkn gak ler jejariku nie tuk nulis... Asek komen blog org jerrr. Ape slhnyer aku plok yg kna komen, ek! Kay geng!! Kalu korg sudi sesudi sudinya tuk komen, silalah komen ek... Aku x kn kesah punyerrr!! Slain tu, aku gak nk mintak maap ler kat korang skiranya bahase aku x brape nk standard cm bahase buku/sekolah... Kalo ade msenyer aku nulis dlm mood yg x brape btol!! Bkn ape, aku wat blog nie tuk sesuka jer...
Eh... apsal aku sementel plok ari nie ek? Ape dh jadik ngan otak aku nie? HELP!!!

4 ulasan:

tasekM berkata...

dan aku dgn lafaz bismillahirrahmanirahim merasmikan blog ko.

hahahaha...





weh... tak payah nk akak2 dgn aku. kita adalah hampir sebaya.




.

Tijah berkata...

ok la. aku komen la nih. kihkihkih.

mamakmuda berkata...

Slm... Ow...trima kaceh lerrr... kakak(yer ker?).Ops!! Silap ko...aku dh trbiaseee.. maap! Tika kacuh skali lg kerna mengoman n merasmikn blog aku...uhuk...uhuk...(trharu nih!!)

mamakmuda berkata...

Bwt kak tij... tima kaceh gak laaaa... tp.. ah, x pe lh... janji ko sudi ke blog aku yg x sberape nie...